Najczęściej zadawane pytania
W naszej sekcji FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów oraz całego procesu zakupowego.
Dowiesz się z niej m.in., jakie opcje płatności akceptujemy, w jaki sposób przebiega proces zwrotu towaru oraz co zrobić, jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.
Odpowiadamy również na pytania dotyczące materiałów i sposobów pielęgnacji naszych produktów.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz powyżej – chętnie pomożemy!
Otrzymałam wadliwy produkt lub niezgodny z opisem. Co robić?
admin2025-01-12T14:33:58+00:00Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, koniecznie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Jeśli otrzymałaś produkt z wadą produkcyjną lub inny model od tego, który zmawiałaś, dołożymy wszelkich starań, aby szybko rozwiązać problem i zaproponować rozwiązanie, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.
Jak zwrócić zamówienie?
admin2025-01-12T14:39:04+00:00Na zwrot zamówienia masz 30 dni od momentu jego otrzymania. Możesz to zrobić nie podając żadnej przyczyny. Wystarczy, że wyślesz produkty na adres naszego magazynu i poinformujesz nas o tym drogą mailową. Idealnie, jeśli możesz nam przekazać także numer nadanej przez siebie przesyłki. Nie musisz wypełniać żadnych dodatkowych formularzy czy dokumentów. Pamiętaj jednak, że koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, środki za zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych tą samą metodą, którą opłacane było zamówienie.
Przesyłkę zaadresuj na poniższe dane:
Ciepłe Gniazdko
Zielona 41
42-600 Tarnowskie Góry
Jakie są metody płatności?
admin2025-01-12T10:12:49+00:00Obsługujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności za pomocą operatora PayU. Są wśród nich zarówno szybkie przelewy z najpopularniejszych banków, płatność BLIKiem, tradycyjnym przelewem bankowym, kartą płatniczą, jak i za pobraniem.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
admin2025-01-12T13:27:23+00:00Po opłaceniu zamówienia 97% zamówień jest wysyłanych najpóźniej następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone do godziny 12:00 w zdecydowanej większości przypadków jesteśmy w stanie nadać jeszcze tego samego dnia.
Po opuszczeniu naszego magazynu przesyłka zazwyczaj trafia do Klientów już następnego dnia roboczego, jednak ten etap dostawy zależy już od wybranej metody dostawy.
Czy można zamówić firanę lub zasłonę na konkretny wymiar?
admin2025-01-12T13:29:36+00:00Nie, na ten moment nie prowadzimy usług krawieckich. W naszej ofercie znajdują się tylko gotowe produkty w konkretnych rozmiarach pochodzące bezpośrednio od producenta.
Dlaczego realizacja mojego zamówienia jest opóźniona?
admin2025-01-12T13:40:52+00:00Jest to niezwykle rzadka sytuacja, jednak w przypadku końcówki serii lub danej dostawy, może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie dostępny w naszym magazynie. Czasem jest to także wynik opóźnienia w synchronizacji stanów magazynowych między różnymi kanałami sprzedażowymi lub defekt produktu w naszym magzynie.
W takich sytuacjach niezwłocznie zamawiamy produkt u producenta, a Klient jest przez nas informowany o spodziewanym opóźnieniu w realizacji zamówienia, które zazwyczaj wynosi 3 dni. W przypadku braku możliwości oczekiwania przez Klienta dłużej na swoje zamówienie, jest ono anulowane, a środki zwracane Klientowi.
W jaki sposób otrzymać 10% rabatu?
admin2025-01-12T14:42:59+00:00Wystarczy, że dołączysz do naszego Klubu i zapiszesz się do newslettera. Na swój adres e-mail otrzymasz kupon rabatowy, który możesz wykorzystywać podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Zapisując się do newslettera zyskasz dostęp do informacji na temat nowych produktów w naszej ofercie oraz wyprzedażach.